Vivre migrează din offline în online, având în vedere numărul vânzărilor

Unul dintre cei mai importanți retaileri online de mobilier din țara noastră, Vivre afirmă faptul că în ultimele 6 luni interesul pentru segmental Home & Deco a crescut mai mult de 30% în mediul online. Ceea ce este important de notat este faptul că Vivre este principalul retailer online atât de mobilier, cât și de decorațiuni atât în România, cât și în Europa de Est. De asemenea aceștia confirm faptul că în ultima jumătate din anul 2019 și primele luni ale anului 2020, vânzările din mediul online pe acest segment au crescut.

Astfel încât în această perioadă au fost realizate peste 570.000 de comenzi, o bună parte dintre acestea fiind realizate în România, iar valorarea comenzilor înregistrate doar aici au fost de 20.989 de euro. Tot aici trebuie să amintim faptul că pentru anul 2019, Vivre a înregistat undeva peste 316.316 clienți activi, dintre care 189.000 au fost clienți noi. În urma acestui fapt au rezultat mai mult de 2.300.000 de produse care au fost livrate atât în România, cât și în alte 8 țări, iar cele mai multe comenzi au fost realizate în România, Bulgaria, Ungaria și Croația. Conform start-up.ro, Iulian Veghes, VP of Marketing, a declarat:

„Anul 2019 a fost despre continuarea migrării clinților din retailul offline în online pe segmental de home & deco. Acest trend ne-a sprijinit dezvoltarea accelerată și astfel am reușit să îmbogățim ecosistemul Vivre cu peste 189.000 de clienți noi. În 2020 migrarea se va accelera, pe măsură ce piața se va obișnui cu beneficiile comenzilor din confortul propriei locuințe. Această experiență va fi completată de o varietate mai mare de produse, fapt ce va permite clienților să își găsească mult mai ușor articolele care îi reprezintă. Pe acest fundament estimăm că vom depăși numărul de 1 milion de clienți, iar țările de la care avem așteptări mari în acest an sunt Ungaria, Croația și Slovenia”.

Pentru anul 2020, doar în luna ianuarie pe acest segment online de Home & Deco numărul vizitatorilor a crescut cu 31% față de aceeași perioadă a anului trecut, 2019. Vivre operează vânzări în segmentul Home & Deco în 9 țări din centrul și estul Europei, precum: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Acesta a fost fondat în anul 2012 și are o ofertă permanentă mai mult de 100.000 de piese de mobilier, textile, decorațiuni și accesorii colectate de la peste 1000 de branduri din întreaga lume.

Ceea ce este interesant este legat de numărul comenzilor livrate cu succes, mai exact 4,5 milioane de comenzi, care au ajuns la peste 750.000 de clienți. De altfel, Vivre uimește în fiecare zi prin diversitatea gamei de colecții pentru a satisface toate gusturile clienților. Ba mai mult decât atât Vivre este cel care oferă clienților posibilitatea de a-și petrece mai mult timp cu familia acasă, comenzile realizându-se prin intermediul mediului online. Iar sintagma „Home, lovely home” reprezintă mult mai mult decât îți poți imagina, având în vedere timpul petrecut acasă cu familia.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *